18:04

Har precis kommit hem efter några fina timmar med Elin! Först fikade vi på Espresso House och sen satt vi ute i solen. Sköööönt. Nu snart kommer Sara och hämtar sin katt. Japp, för jag har varit kattvakt sen i onsdags, åt lilla goa Basse. Så mysigt. Fast imorse lekte han med en halvdöd sån där pappa långben (sån flygande sak med jättejättelånga ben. Visst heter dom pappa långben??). Så läskigt. Jag sa SLUTA BASSE men han lyssnade inte. Nu ligger han på golvet och gör roliga ljud. Tror han drömmer nåt hihi. Pöss.
 

Kommentarer
Postat av: belle

hahah SÅ SÖT KATT DÖR

2012-08-20 @ 14:14:43
Postat av: Sara

åh min sötkisse! och du var bästa kattvakten, för det har han berättat för mig! <3<3<3

2012-08-21 @ 17:12:18
URL: http://ladysara.blogg.se
Postat av: josefin

Hahahahahaha åååååååh jag ÄLSKAR BASSE! så himla söt. och du är bäst och älskar dig och elin <3

2012-09-13 @ 22:50:00
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0