PERFEKT HELG


Torsdag: UM- fika med världens finaste. Det var jag, Elin A, Elin R, Klara, Jelena, Nadja och Jenny som sågs på Fröken Olsson och åt superdyra (och inte så goda) sallader och drack kaffe och hade det allmänt bäst. Extra fint var det för det var första gången vi träffade Nadja och Jenny och dom var ju bara för goa!
 
Fredag: Efter jobbet åkte jag hem, åt tomatsoppa, gjorde mig iordning och åkte hem till Elin A där Nadja, Jenny och Jelena redan var och myste. Vi drack lite och spelade Alfapet med kort och lyssnade på musik och störde grannarna och sen åkte vi bussen in till stan och var så jävla jobbiga. Jag hade hatat mig själv om jag varit någon annan. Hatar folk som skriker och tror att dom är roliga på bussen. Och i fredags så trodde jag att jag var skitrolig...... Vi kom till Järntorget. Elin och Nadja tyckte det var en bra idé att kissa MITT PÅ torget. Diskret och så! Sen gick vi till Henriksberg men klubben på övervåningen var full så vi fick stanna på undervåningen men hade det bra ändå. Förutom att jag började bli lite för full och trött. Kvällen slutade med att jag stendog hemma i sängen vid två.
 
Lördag: Sällan varit så bakis nånsin i mitt liv. Bestämde mig för att ta en paus från drickandet. Gick upp vid halv två. Åt tre rostmackor med ost. Halvsov hela dagen. På kvällen gick jag och Bea på bio och såg Snowhite and the huntsman. Helt okej bra tycker jag. 3 av 5 kanske? Sedan promenerade vi omkring i regnet lite innan vi åkte hem. Jag poppade popcorn och tittade på en film men somna efter typ halva så fick stänga av och gå och lägga mig typ elva hehe.
 
Söndag: Vaknade för en timme sen och skulle gå ner och träna i gymmet men så var det redan någon där och jag blev rädd och gick upp och skrev i bloggy istället. Ska gå ner igen och kolla när jag skrivit klart det här. Sen ska jag kanske på Liseber idag med Elin, Nadja och kanske nån mer, om det nu blir så. Annars ska jag bara diska min monsterdisk och chilla och peppa inför morgondagens öppning klockan 6:00 på förskolan. KUL. Men imorgon kommer också Elias hem från Malmö och det ska bli så najs så. Saknar honom!
 
Så den här helgen har nog varit rätt perfekt ändå. Den har haft med allt man vill göra på en helg liksom. Träffat många fina vänner, vart på förfest och gått ut och varit crazy, haft en lugn dag med massa mys och gott och så idag då jag ska få gjort lite vettiga saker som träning och städning. Precis som jag vill ha det, den rätta balansen osv.
 
Så nu ska jag nog göra ett nytt försök med gymmet, hoppas att det är tomt. PUSS!
 

Kommentarer
Postat av: belle

alltså. vill OCKSÅ ha roligt med dig. SNART. + att du är skitfin. orkar ej.

2012-08-26 @ 22:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0