ANITA RARING

Haft en så himla fin helg! Efter praktiken i fredags så mötte jag Belle i stan och vi gick på systemet och handlade mat. Sen åkte vi hem till mig, åt kyckling, gjorde oss snygga och p r a t a d e om allt. Bäst ja. <3 Jag fick superfina födelsedagspresenter av Belle också. En tårta på burk, ett gulligt litet ugglehalsband, en hårinpckning och en typ sminkväska som är aspraktisk när man reser. Blev skitglad! Vid halv åtta kom lilla Elin och vi hade förfest med Madonna och Niki Minaj och blev fnissiga och gjorde tusen gifer på gifyo och jag är asefter som insåg storheten med gifer först nu eheh vet. Sedan åkte vi till Jazzhuset som hade gayklubb med Sailor Moon- tema och där dansade vi i timmar och jag och Elin blev raggade på av asfula killar. Skitkul. Kände mig snygg och sexig. Kvällen slutade på Burger King och jag somnade vid typ halv fem.

Lördagen spenderades i sängen med pizza, chips och glass. Jag och Belle tittade på Coming Soon, Sagan om ringen och Mean Girls. Sedan introducerade Belle mig för Skins och det ägde. Vi somnade tidigt och idag vid typ tio så drog hon, min lilla pingla.


Kommentarer
Postat av: elin

hahaha killarna var verkligen asfula. åh blev påmind om SoR nu, ska se den snart! jaa Skins är bäst men glömt bort att titta på det :( puss gulle

2012-02-13 @ 22:17:07
URL: http://egoelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0