OM FÅR HADE VINGAR

Måste också bara skriva om i fredags då hon bedömningstanten från min skola var ute och tittade på mig på min praktik! Var asnervös. Hade sju barn som jag läste en kort liten saga för, som handlade om ett får som önskade att han kunde flyga. Skitgulligt. Sedan pratade jag lite med barnen om önskningar och drömmar och sånt fint och de fick berätta för mig om det hade några önskaningar eller om det drömt nåt som de kom ihåg och ville dela med sig av. Sedan fick de måla teckningar av något av de vi pratat om. Och allt gick ganska bra, men kändes skitstressigt när hon tanten satt brevid och antecknade i sitt lilla block så fort jag sa något. Hade nog gått bättre om jag vart själv men WHATEVER, är bara glad att det är över!! Och det kändes hyffsat och jag är ju där för att lära mig så ja, är nöjd ändå.

I slutet av dagen hade vi ett samtal och hon sa att det syntes att jag tyckte det här var roligt och att jag verkligen ska jobba med barn och kommer bli en bra pedagog och jag har allt som behövs. Hon hade bara lite praktiska råd att ge mig som jag kan använda i framtiden om jag lättare vill få igång diskussioner hos barnen och så. Kändes himla bra! :)))

Kommentarer
Postat av: josefin

åh så bra att allt gick bra! även om jag visste att det skulle gå megabra. du är bäst med barn och jag vill med ha dig som dagisfröken :( åh vad jag längtar tills jag får träffa dig och elin igen. kentklubben kommer äga. bäst <3<3<33<3<3<3<3<3<3<33

2012-02-12 @ 16:00:40
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: beabea

Vad duktig du är!!!!<3

2012-02-12 @ 21:54:30
URL: http://peterstormare.blogg.se/
Postat av: elin

du kommer bli den bästa förskolelärare som finns!

2012-02-13 @ 22:21:11
Postat av: belle

klart, du är ju bäst hallå eller?

2012-02-14 @ 07:42:39
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0