CIRQUE DU SOLEIL - SALTIMBANCO

Var i Malmö i helgen. Kom sent på fredagen, åt god mat med Elias familj och somnade rätt tidigt. På lördagen hann jag träffa Josse lite snabbt och sen på kvällen så åkte vi på nycirkus. CIRQUE DU SOLEIL. Det var ungefär b ä s t. Satt och gapade hela tiden. Var jätterädd att alla som svängde runt i luften skulle trilla ner och dö. Var också rädd för att bli upplockad på scen för vi satt på första raden och dom sprang runt precis vid oss och petade på folk och skulle göra konstiga saker och en tjock man fick följa med upp på scen och vara där aslänge och göra massa knäppa saker och alla skrattade. Hade dött om jag varit honom. Verkligen dött. Men föreställningen var grym. Se den om ni har möjlighet!

Idag åkte vi hem rätt tidigt. Vid halv två typ. Har ätit falafel till middag och nu är jag trött så trött. Och förkyld. Ska snyta mig och sova snart. Puss och godnatt!







(Bilder från Google)

Kommentarer
Postat av: josefin

bäst att ses som vanligt och cirkusen ser så himla fin ut! jag vill också. nu ska jag kissa. puss och krya på dig gos <3

2012-01-29 @ 22:37:34
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: belle

:(. du skulle ringt mig med ju. dummis.

2012-01-30 @ 08:24:29
Postat av: belle

nä hatar inte såklar hallå eller? hade varit skönt att träffast & få en kram ba men jajajajaja vi får la kramas senare!

2012-01-30 @ 14:06:27
Postat av: elin

åååh vill med se den! verkar sjukt kul. :D

2012-01-31 @ 18:07:15
URL: http://egoelin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0