EH



Fikade med Bea igår. Satt på Espresso House i flera timmar och jag åt deras supergoda scones med sylt. Sedan handlade vi på Hemköp och jag bestämde att jag och Elias skulle äta laxpastasallad istället för linssoppa som vi tidigare sagt. Så efter att jag och Bea sagt hejdå åkte jag hem och lagade den godaste maten nånsin. ÄLSKAR laxpastasallad. Topp tio av det godaste jag vet tror jag nog.

Idag har jag laddat inför opponeringen på hemtentan vi ska ha på fredag. Är lite nervös men tror det ska gå bra. Hatar att kritisera andras arbeten. Och hatar att få mitt arbete kritiserat. Men det är väl bra antar jag. Nåt man måste lära sig och kunna och så! Japp.

IMORGON ska jag i alla fall inte plugga något för IMORGON fyller jag 22 år. Jippi hejaheja woho! Ska ha mysigaste dagen. Så puss alla och glöm inta att ringa/smsa/skriva och säga grattis och att ni älskar mig och sådär IMORGON.

Kommentarer
Postat av: belle

hej & puss & grattis & älskar dig redan IDAG (hahah ROLIG) men ja & maten låter god & har petat på den där zaratröjan du har på bilden men är för snål fast den är ju så himla FIN. vi & våra kläder. kommer bli dyra i drift. elias + min framtida man/kvinna får tjäna mycket pengar så vi har råd att åka världen runt & shoppa

2012-01-11 @ 18:59:50
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: elin

du och din laxpasta............ hihi. :D GRATTIS I FÖRSKOTT! <3

2012-01-11 @ 21:34:36
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: jossekatt

ååh nya fina tröjan! så himla fin tjej alltså och åh scones <3 dör. NU BLEV JAG SÅ HIMLA SUGEN PÅ LAXPASTASALLAD! DET ÄR SÅ GOTT!! ska tvinga jonatan att laga det idag. hoppas du har världens finaste födelsedag! grattis miljoner igen. <3<3<3<3

2012-01-12 @ 13:09:46
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: Beabea

GRATTIS<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<

2012-01-12 @ 20:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0