PAJ & GLASS

Idag har jag varit på stan och hittat bästa presenten till Josse som hon ska få imorgon på vårat glasskalas hihihi. Josse fyllde år den 4:e januari och jag fyller ju den 12:e så vi ska fira lite tillsammans. Och göra massa glass med min nya glassmaskin! Kommer bli bästa. Elin ska bo hos mig i helgen också. Längtar så mycket tills imorgon klockan fyra då hon kommer hit ååh.

Idag har jag också ätit paj med Bea. Himla god paj, älskar paj så mycket. Och Bea var så himlahimla söt idag. Så himla fint att ses. Vi måste ses SNART igen??? Gillar inte när det går så lång tid emellan. :(


När jag kom hem lagade jag paj till middag också. Får liksom inte nog. Åt med spenat och körsbärstomater och mozzarella och massa gott. Jag och Elias åt upp hela pajformen. Det var helt galet. Nu lyssnar jag på Disneylåtar och sjunger med. Det är Pochahontas nu. Färger i en vind. Så bra!

Puss&Kram hihi.

Kommentarer
Postat av: bea

Aja, kul att jag ser ut som en hund på bilden :) Men det var bäst att ses. Måste ses snart igen ja!!<3 Kolla upp vad dansen kostar dåååe eller. paj är livet.

2012-01-06 @ 13:56:13
Postat av: belle

vill också äta paj med dig. du får laga paj till mig när jag kommer. så kan elias hälla en skum sås på. ja. bra.

2012-01-06 @ 19:28:29
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: jossekatt

Presenten var BÄST i hela världen <3 älskar justin bieber och dig och paj och allt. <3<3<3<3<3

2012-01-12 @ 13:08:16
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0