STRESSAD FAST GLAD FÖR JAG ÄLSKAR BARN OCH ER

HEJ! Första dagen på praktiken idag. Det var mysigt och kul. Var och åkte pulka och fick mitt hår frisserat av en liten pojke. Fina barnen. Men har haft ont i magen hela dagen, mindre bra. :( Och igår kväll mådde jag asdåligt för att jag kände mig så stressad. Grät och det var jobbigt att andas och jag ville typ spy och dö. Måste lära mig ta det lugnt. Men idag är det bättre och jag ska snart laga tonfiskpastanånting och sedan plugga hela kvällen. OM jag orkar. Annars ska jag bara kolla på tv. Imorgon och på fredag börjar jag klockan sju. Bläää...

JUST DET! I måndags träffade jag Elin och vi shoppade lite till hennes nya lägenhet hon fått här!!! ÄLSKAR att hon bor i Göteborg nu ihihihiiiih. Sedan åkte vi hem till henne och jag hjälpte henne sätta upp fina spetsgardiner och sen drack vi te och myste i hennes soffa. Det var himla fint!

Och på fredag åker jag och Elias till Malmö över helgen. Vi ska gå på någon slags föreställning med hans familj. Ska bli mysigt! Puss alla och hoppas ni mår bra. <3


Kommentarer
Postat av: belle

hade velat ge dig en kram när du är i malmö. om du hinner. pusi

2012-01-26 @ 18:21:59
Postat av: Laura

Usch, jag blir lite ledsen när du är ledsen. Tur att det gick över och att du själv förstår att det beror på stress och försöker göra något åt det. Man måste ta hand om sig själv!



Puss på dig med!

2012-01-28 @ 11:12:14
URL: http://vanilj.ratata.fi
Postat av: josefin

Du måste chilla med din mage, annars kommer den bli som min och det är verkligen INTE kul. Låter som finaste barnen och åh. älskar med barn. finast. du borde vara i malmö så himla ofta tycker jag, så vi kan ses jämt. men det var bäst att ses igår ialla fall. eyelinern ägde verkligen! sjukt nöjd. du borde med skaffa den. nu ligger jag bakis i sängen och äter digestive. jonatan gick precis till sin repa och jag är helt ensam hemma. ska se någon film nu, kanske hundfilmen? eller justin bieber? haha nu bara babblar jag på. saknar dig mest ialla fall <3<3<3

2012-01-29 @ 15:10:31
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0