DET ÄR RIKTIGT

Det har varit en intensiv helg. Mycket att göra, mycket kul, men också ganska mycket stress och inte så mycket sömn. Just nu skulle jag bara vilja sova i hundra år men det går inte för vi väntar på en onlinepizza som ska ätas, och sen ska det diskas, dammsugas, packas (åker ju till Tallinn imorgon!), duschas och småfixa med lite inför resan. Vi ska upp tidigt imorgon också (tåget åker till Stockholm ca. 6:40 där vi sedan ska flyga ifrån) så jag tänker att jag vill hinna sova med!
 
Men helgen dååå. I fredags efter jobbet träffade jag Astrid och fikade och gick på stan. Sedan åkte jag hem och åt middag med Elias och hans syskon som vart och hälsat på oss i helgen. På kvällen gick jag, Astrid och Astrids kompis Jessica ut och hängde på Henriksberg. Det var TV-spelskväll där och vi drack massa cider och satt ute på takterassen nästan hela kvällen. Skitmysigt! På lördagen var jag en aning bakis men tog mig ändå upp eftersom jag och Elias, hans två syskon och mina två syskon skulle äta lunch tillsammans. Vi gick till "stans bästa buffé på Backaplan och åt tills vi nästan sprängdes! Väldigt gott och trevligt. Och på kvällen åkte jag till Pustervik och träffade Axel och Anna som jag inte träffat på hela sommaren. Det var också jättekul hoho.
 
Idag har jag ätit lunch med Elin och Sara. Det känns som att det var hundra år sen vi sågs sist! Har saknat dom så mycket så det var jättetrevligt och kul och bra och fint. Efteråt gick vi på stan och när Elin var tvungen att åka så tog jag och Sara varsin chokladboll på Espresso House innan jag mötte upp Elias som vinkat hejdå till sina syskon på centralen. Vi tog bussen hem och nu snart kommer nog vår pizza så jag får avrunda här. Och säga hejdå och ses efter Tallin och vi kommer hem på lördag och ha det bra alla och puss och jag älskar er!
 
 

Kommentarer
Postat av: belle

ha det så fint i tallin! få inte med dig nå torsk hem ba hahahah ååååh pussipuss

2012-07-29 @ 23:07:23
Postat av: elin

ha det så bra nu! ses när du kommer hem <3 pussss

2012-08-01 @ 08:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0