NORRLAND OCH ISRAEL

Åker till Elias familjs sommarstuga i Stöde imorgon. Ska spenderar en hel vecka där med honom och hans kära familj. Bara chilla, njuta av livet och förhoppningsvis få uppleva lite värme. Idag har jag mest bara fixat och trixat inför det hela. Diskat, städat lite, ätit upp mat som inte håller i en vecka till. Snart ska jag tvätta och packa och duscha också.
 
Och det här med vår lilla Rysslands- trip. Nu blir det inget. För. Vi hade behövt få en bekräftelse från vårt hotell idag för att kunna åka och ansöka om visum IDAG. Men hotellet är segt som satan och vägrar svara på mejl eller telefonsamtal så nu blir det inget. För vi åker ju bort imorgon. Och idag var sista dagen vi skulle hunnit fixa det. Grät några tårar av blod när jag insåg. Men nu är jag glad igen. För. Vi kanske åker till Israel istället! Och dit behövs det i alla fall inget jävla visum! Vi har hittat finaste hotellet mitt i stan som är rätt billigt, och dom har ju så mycket god mat där och så många fina marknader och så. Så det kan nog bli riktigt fint BARA DET BLIR AV. Vill verkligen resa i sommar!
 
Nu: glass och mys med min man. Känner mig ganska låg så behöver piggas upp!

Kommentarer
Postat av: belle

åh buhu pga inget ryssland men GU VAD ROLIGT MED ISRAEL!!!!!!!!!!! läste ju skitmycket om israel när jag pluggade på teologen. &. det verkar fantastiskt. vill ha sovenir från en marknad!

2012-07-16 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0