THAIMAT OCH RYSSLAND OCH BELLE

Igår var en rktig fixardag! Det är nämligen så att jag och Elias är bäst på att vara ute i sista minuten, och nu har vi alltså bestämt oss för att åka till Ryssland, St. Petersburg om ca. 2 veckor. Awesome. Bara det att man måste ansöka om visum. Så ja. Igår flängde vi runt och kopierade, scannade och skrev ut papper och blanketter och ringde telefonsamtal och massa sånt. Sedan var vi så hungriga så vi bestämde oss för att äta lunch på Moon Thai Kitchen vid Haga Kyrkan. MYSIGASTE stället. Inredningen är helt fantastisk! Jag satt mest bara och tittade runt omkring mig och upptäckte nya små detaljer hela tiden.
 
Sedan åkte vi och handlade och efter det for vi hem och jag städade som en galning. Det är nämligen så att idag klockan 17:15 kommer Belle hit och bor hos mig hela helgen! Och ser på Kent med mig. Och dricker vin med mig och äter sushi med mig och myser med mig. Ska bli så fint att se henne igen. Så nu ska jag bara duscha och vänta i fyra timmer, sen åker jag och möter henne på centralen. PUSS.

Kommentarer
Postat av: beabea

Fan vad kul med Ryssland!!!!!!!!!

2012-07-12 @ 16:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0