2:A LÅNG




De två sista bilderna har jag lånat lite från Sara. De är från igår när vi firade Andra långdagen med resten av Göteborg. Fast innan det var vi på loppmarknad och köpte världens finaste ringar! Sen satte vi oss i solen, åt spenatpiroger och drack massa pepsi max. Vi fick också spela två roliga spel med de från Röda Korset- tältet. Allt var bäst, precis ungefär så som jag vill spendera alla mina dagar i sommar.

Idag har Elias haft brottningsmatch och jag har hejat på. Så duktig är han, pussipuss. (LL)

Kommentarer
Postat av: josefin

ÅH vilka fina ringar och ÅH VAD NI ÄR FINA DÖR. älskar att sara är i gbg igen och att allt är som det ska och att vi ses om mindre än två veckor och då vill jag vara i solen med dig alla dagar. du är bäst <3 har din blogg uppe nu jämt så att jag inte glömmer den. nu ska jag kolla tradera och se om jag vann den där saken till dig. <3

2012-06-10 @ 21:15:55
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0