NI ÄR BÄST

Josse is in town den här veckan (<3333) och idag gick vi på stan och åt sushi i Kungsparken. Senare träffade vi Sara, Elin A, Elin R och Jelena och picknickade lite i Slottsskogen. Det var ungefär bäst:
 
Imorgon blir det popklubb med The Cure- tema. Fast först måste jag jobba till 18:00. Sen blir det hetsen hem, sätta på mig en liten ljusrosa klänning med svarta rosetter på (som jag köpte idag, hoppas jag fortfarande gillar den imorgon) och sen skynda hem till Sara där hon, Josse och Elin A snällt väntrar på mig. Kommer nog bli ungefär bäst det med. 
 
 

Kommentarer
Postat av: belle

ok 1) EEEEH avundsjuk på CUREKLUBBEN. VILL OCKSÅ. fast. ska ju på nå klubb ikväll min bästis spelar skivor på (så COOLT. hon är typ KÄND) så jag & beata ska titta på henne när hon coolar sig. 2) VILL SE KLÄNNINGEN. jag visade ju MIN nya så nu får DU visa hihihihiihih

2012-06-29 @ 08:41:59
Postat av: Sara

Det var helt klart BÄSTA helgen! Så himla fin, mysig, rolig och allt annat bra. <3

2012-07-01 @ 20:52:42
URL: http://ladysara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0