6 JUNI



I tisdags hängde jag med Bea. Men innan jag hängde med henne så köpte jag en asfin väska på Emmaus (se bild) och efter jag hängt med Bea lärde jag mig vika japanska papperstranor (se bild igen) = BRA DAG.

Igår firade jag nationaldagen med att åka på Picknickfestivalen med Elin. Vi köpte med oss massa gott (cider, glass, ost, jordgubbar, riskakor, nötter, godis osv.) och sedan satt vi i solen/skuggan i ca. 6 timmar, bland tusenmiljoner andra människor, lyssnade på halvbra musik och bara njöööööt. Det var verkligen skitmysigt. Älskar Picknickfestivalen. Och jag fick användning av min nyförvärrvda förmåga att vika pappertranor och vek en till Elin av en busstidtabell, som hon genast skrev sitt namn och numer på och efter lite (MYCKET) pepp från mig sprang och gav till en kille hon spanat in. Hahah det var så gulligt. Och det roligaste var att när vi gått från festivalen så ringer han och vill träffa Elin. Snacka om att papperstranor för tur med sig??! Eller så var det bara för att Elin är skitsnygg. Ja klart.  Men i alla fall! Så det blev en spontanutgång till andra lång och Kellys där Elin hade dejt och jag pratade affärsidéer med den här killens kompis. Drack en öl på två timmar, åkte sen och åt en Mc Wrap och sedan var jag nöjd och for hem till Backa igen där Elias låg och var sjuk och ynklig och jag fick klappa och ta hand om lite. Och sen sova.




PUSS&KRAM

Kommentarer
Postat av: belle

FIN VÄSKA & fina tjej & gu vad mysigt vi (jag & beata) låg hemma & ba ÅÅÅÅH VILL PICKNICKFESTIVALA IDAG. typ. snart kommer jag. bästbästbäst

2012-06-07 @ 14:19:22
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.se
Postat av: josefin

Men åååh vad fiiint! du får lära mig att vika såna också. såg någon som hade en sån tatuerad och det var så fint. HEJA ELIN ALLTSÅ! Fan vad najs att han ringde :D:D:D:D:D hade aldrig vågat det. väskan är kalasfin och du är bäst <3

2012-06-07 @ 20:18:01
URL: http://vinfylla.blogspot.com/
Postat av: Sara

Snyggaste väskan och snyggaste brudarna! <3

2012-06-10 @ 13:30:43
URL: http://ladysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0