BERLIN

I torsdags hängde jag med Bea. Vi åt lunch på café Berlin och jag åt världens största sallad (ej skämt) och fick skitont i magen och mådde illa och ville dö lite. Men sen mådde jag bättre och Bea var så söt och rolig och gjorde mig glad. Vi satt och pratade i 4 timmar, sen gick vi ut och satte oss i solen och pratade lite till och åt rispuffar eller vad det nu var. Allt var perfekt men vi hade gärna träffat Urban också...




Vill ha sommar nu!!! Då ska jag och Bea ses varje dag (hon ska flytta till Hisingen jajajaja) och så ska vi cykla och ha picknick och sola (eller?????) och livet kommer äga. Hehe eller hur Bea?? PUSS

Kommentarer
Postat av: Beabea

Mhm lätt<3 varje dag baby

2012-03-31 @ 14:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0