13:35

Orkar verkligen inte skriva i bloggy längre men men men men mne mndknkd jag gör det väl lite ändå då. Har haft en fin, kort, supersnabb och stressig helg hos Elias familj. Kom sent på fredagen, åt godaste maten och firade Elias födelsedag lite grann igen med glass och så. Sedan på lördagen hängde jag i stan med Josse och Elin som också var där, och på kvällen var det Josses och Jonatans inflyttningsfest vilket ägde och det var BÄST och så ja. På söndagmorgon åkte jag och Elin bussen hem, var bakis, åt mest chips och sov. På kvällen på söndagen så gick jag och Cornelia och såg Jonathan Johansson spela på Pustervik. Det var så sjukt fint och ååååhåh ksdbsk.

Igår var det valborg och jag är så sjukt jävla trött på att dricka och vara bakis och allt det där så jag hängde bara hemma hos Elin och hade det MYCKET BÄTTRE än alla som satt ute i solen och grillade och blev fulla. Vi lagade tacos och tittade på film istället och MYSTE och ja. Sen åkte jag hem bland alla skrikande ungdomar i hela stan. Tittade arg på alla. Var gammal men inte tråkig. Somnade vid två.

Idag skriver jag inlämningsuppgift och ska strax äta asäckliga nudlar. Hatar fan snabbnudlar men har inget annat hemma och vill ju inte svälta liksom. KYSS.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Låter svinbra det där. Jag tog också en riktigt chill valborg, vilket är SJUKT svårt i Uppsala där det är världens största grej (plus att jag bor i eko-parken och därför hade 15000 (bokstavligen!) festande människor utanför köksfönstret hela dan). Dessutom skriver jag också inlämningsuppgift idag - tror fan att vi är tvillingsjälar Michaela :)!

2012-05-01 @ 14:14:05
URL: http://kessen.blogg.se/
Postat av: belle

ofta du ej briefade mig om att du var i skåne?

2012-05-01 @ 17:02:41
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com
Postat av: josefin

ÅÅH DET VAR SÅ FINT ATT NI VAR HÄÄÄR. Hahahaha bästa inflyttningsfesten och älskar hetsen när vi var hos grannen hahahaha. och FINASTE inflyttningspresenterna. dör. du är bäst. nuuu borde du svara på mitt sms! det är jätteviktigt. puss

2012-05-03 @ 11:53:56
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0