FIN LÖRDAG




Igår var en mycket, mycket trevlig dag! Den började med att jag samlade ork och gick ner i lägenhetsgymmet och tränade ca. 45 minuter. Justin Bieber spelades på radion och jag smsade Josse och sa att jag saknade henne som tusan. När jag sedan svettats klart där gick jag upp och diskade, åt frukost och duschade. Sedan packade jag lilla väskan och åkte och svettades lite till, fast i solen med Sara istället! Vi köpte supersushi- lunch och satte oss på en filt i Kungsparken. Där satt vi sedan från två typ till halv åtta, med undantag från att jag sprang iväg och köpte glass och dricka till oss en gång. Vi pratade, solade, tittade på roligt folk och spelade UNO. Jag vann och var UNO- mästaren, såklart (heheheh). Sedan sprang vi och kissade innan vi skiljdes åt. Fast först fick jag låna Saras strumpor haha, för jag hade inga och jag skulle hem till Elias kompisar och ville inte gå barfota i deras lägenhet! Gillar inte barfota, hatar det faktiskt, så snälla Sara lät mig låna hennes. (LLL) SEDAN var jag redo att fara till Haga, där det väntades fyra påsar chips och Eurovision. Har aldrig varit mycket för det, bara inte tyckt det är så kul liksom, dålig musik, inte intressant osv. Men när poängen till Sverige började trilla in igår så kände jag bara hur det bubblade i mig av glädje och det slutade med att jag förklarade min kärlek till Loreen ("hon är så himla himla gullig juuuuu!!!!!" och "alltså jag fattar inte varför jag är så himla glad woooohoo?!?!?!") När Sverige vann skrattade jag som ett litet barn och sedan åkte jag och Elias (jag med världens ondaste mage efter alla chips, kunde inte stå rakt på spårvagnen eeh) hem och somnade gott medans folk skrålade "Euphooooriaaaa going up up up up up" utanför fönstret.

Kommentarer
Postat av: Linda

Så himla kul att du också fastnade för eurovision, så slipper jag skämmas haha!

2012-05-28 @ 21:07:56
URL: http://litehippplitecool.blogspot.com
Postat av: beabea

Blev också så himla stolt!!!?? Aldrig sjungit på låten innan men nu nynnar jag på den hela dagarna (pinit). och det vet säkert mig, Emma och Jossie du hörde sjunga på väg hem. ALDRIG SJUNGIT SÅ HÖGT INNAN (OBS! VAR FULL). Ses i veckan eller? puss

2012-05-28 @ 23:17:01
Postat av: Sara

Åh lördagen med dig var väldens bästa! Fler sådana i sommar måste vi ha! Fast det är ju inte UNO-mästaren, för jag vann också!! Haha.

<3<3<3

2012-05-30 @ 21:51:46
URL: http://ladysara.blogg.se/
Postat av: josefin

hihihi så himla fint att du smsade <3 HAHAHA DU VANN BARA FÖR ATT DU FUSKADE!! DU FUSKAR JÄMT I UNO. DU ÄR INGEN UNOMÄSTARE. ahahahaaa. söte med mellon. heja loreen. älskar hennes hår. puss

2012-06-07 @ 20:22:09
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0