HELGEN + IDAG

I helgen har jag haft mysigaste spelkvällen (spelade Barngeni, jag kom trea, blev nästan inte sur...) med Elin A, Elin R och Sara. Vi åt massa chips och drack Pepsi Max, skrattade och pratade tills klockan började närma sig tolv och jag åkte hem. Finaste tjejerna verkligen (L). Igår sov jag exakt hela dagen. Gick upp vid halv åtta på kvällen, mådde illa och gick och kräktes fyra gånger. Fattar ingenting.. Idag har jag mått bra och så, och träffat min basgrupp i skolan och planerat fördjupningsarbetet. Det är det sista som ska göras nu innan sommaren, så hiiiiiiiIiiIIIimla najs. Sedan träffade jag Elin A och vi åt lunch på Subway.



OCH JUST DET! Jag bokade tid för avfärgning hos frisören idag också. (Kanske låter som att jag är asrik som inte gör det själv hemma, men alltså.. jag har blivit så himla nojig med mitt hår ju. Är livrädd för att förstöra det så jag lägger detta i proffesionella händer nu. Har liksom ätit hårvitaminer i ett halvår och köpt hur många dyra produkter som helst, allt för att rädda mitt hår som för ett halvår sen höll på att helt trilla av. Så ja, kosta vad det kosta vill!) Så jag ska bli blond igen, så ni vet! Är ganska nervös, men tror detta är vad jag vill hihihi. Gillar verkligen det bruna men pallar inte utväxt mer. Och blont är ju tjusigt!


(PS. Fast vill ha det mer askblont. DS.)

Kommentarer
Postat av: elin

tror det kommer bli himla fint i blondt, du är så sööt på bilderna!

2012-05-15 @ 07:47:47
URL: http://egoelin.devote.se
Postat av: beabea

Det kommer bli jättefint!!

2012-05-15 @ 20:18:14
Postat av: belle

MEN DÖR! ang. hårgrejen! du kommer bli uuuuuurtjusig! hohoho åh spännande spännande spännande! & blir lite orolig ang. kräkgrejen. tycker du spyr lite ofta nu för tiden. hur är magen? har du ont & så innan du börjar må illa? (haha alltså förlåt. blir så mammig. eh. borde kanske sluta. men alltså. älskar ju dig = blir orolig. fniz)

2012-05-15 @ 21:16:56
Postat av: terris

sluta spy....... blir ju orolig. troligt att du "bara spyr utan anledning"? nej :(

2012-05-19 @ 21:49:47
Postat av: josefin

alltså den sista bilden måste vara från wow va? för på dom bilderna jag har på dig därifrån ser du EXAKT likadan ut? med samma kläder läppstift och allt? hoppas du har slutat kräka. gillar inte det. åh du är så finast i blond, eller ja du är finast i allt ju. puss

2012-06-07 @ 20:28:07
URL: http://vinfylla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0