ENFLYTT

Har som vanligt inte orkat uppdatera här. Och orkar inte gå igenom allt som hänt nu. Massa roligt och massa tråkigt och så vidare. Som livet är mest. MEN. Kan ändå nämna och jag och Elias ska flytta!!!!!!!!!! Bara 5 våningar upp i samma trappuppgång visserligen men ÄNDÅ. Vi byter den här söta 28-kvadrataren mot 61 kvadrat och balkong på översta våningen. Är SÅ glad. Ska göra allt jättefint och inreda som en tok och vi ska köpa ny stor säng och tusen andra saker. Kommer aldrig ha råd med allt men strunt samma. Det kommer bli hur bra som helst ändå. Så den 1 december drar vi härifrån. Tar hissen upp med alla våra grejer och sen besöker vi aldrig 3:e våningen igen. Papprena är påskrivna så nu kan inget gå fel. WOHO!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: belle

men HALLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ. dör. fy vad fint. ska komma & bo där ofta.

Svar: ja åh det måste du absolut göra! men vet du? sova-på-moln-madrassen så sönder :(
michaela

2012-11-15 @ 17:49:33
Postat av: elin

åh så himla kul för er! :D puss

2012-11-16 @ 17:57:02
Postat av: belle

HAHA men NÄÄÄÄÄ dör döden vad ska jag sova på? eller. alltså. skitsamma vart jag sover. bara jag somer i samma lägenhet som dig. jag menar det är ju en av de bästa sakerna jag vet.

Svar: vi ska fixa ny! och så kommer vi ha kvar våran gamla madrass, alltså den vi sover på nu för vi ska köpa en ny större! och så kommer vi ha soffa så du kommer kunna välja och vraka! åh, det är bäst att ha dig här <3
michaela

2012-11-16 @ 20:08:42
Postat av: therese

WHOOOOOOOP, FETT! SES OFTARE DÅ? <3

Svar: KAN VI LA!
michaela

2012-11-18 @ 14:39:00
Postat av: belle

HALLÅÅÅÅÅ HEJ HALLÅÅÅÅ MISSS U VAD GÖR DU OM DAGARNA? snart komer jag & hälsar på hoho

2012-11-26 @ 14:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0