JAG

Har alltid tänkt att jag är en sån trist person, utan intressen eller saker som jag är bra på/kan mycket om. Men så låg jag och tänkte på det imorse och kom faktiskt på rätt många saker som jag tycker är intressanta och spännande, och lite brinner för! Så här kommer en lista, mest för att liksom visa för mig själv att inte alls är så tråkig och okunnig som jag fått för mig.
 
SAKER MICHAELA GILLAR/ÄR INTRESSERAD AV/KAN MYCKET OM:
- Barn & Förskola
- Autism
- Island
- Julen
- Inredning
- Djur & Natur
- Genus & Feminism
- Mat
- Konst & Keramik
- Kläder
- TV-serier & Böcker
- Popmusik
- Drömmar (såna på natten, tycker det är skitspännande!)
 
PUSS!

Kommentarer
Postat av: elin

du är alltid intressant ju! <3

2012-10-25 @ 22:14:57
Postat av: elin

du är bra på att peppa och lyssna med!

2012-10-26 @ 13:52:11
Postat av: belle

alltså hallå eller. säger som elin: du är ju skitintressant? + en av mina klokaste vänner. på riktigt. så flitig & har en sån brinnande passion för att jobba med BARN & hela den biten vilket är skitviktigt & bra tycker jag. älskar att vara med dig.

2012-10-29 @ 22:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0