KÄNNS SOM TISDAG

HEJ.
Idag har jag hängt med Bea mest hela dagen. Vi sågs vid två, drack en lattä och åt en macka. Sedan tränade vi sönder, har aldrig svettats så mycket i mitt liv tror jag. Var minst 100 grader i träningssalen och helt plötsligt började det lukta bränt där inne!? Trodde det skulle börja brinna men det var la bara för vi var så heta kanske?
 
JAJA. Sen drog vi till Willys och handlade. Sen hem till mig där vi lagade en delikat måltid och svepte en flaska pepsi max. Popcorn (som jag brände i micron när jag berättade för Bea hur mycket jag hatar folk som glömmer popcornen i micron och medans jag berättade så glömde jag popcornen i micron!! HUR TOKIGT?) och Kejsarens nya stil 2 fick avsluta det hela. Nu lyssnar jag på TELL ME LIES TELL ME SWEET LITTLE LIES på repeat. Living the dream.
 

Kommentarer
Postat av: elin

bra att du börjat blogga igen! :D och du är så fin! pussss

2013-08-05 @ 18:38:17
Postat av: Fonnypöl

Hahaha sötaste!! Jag och Jonatan var precis ute och sprang i fem minuter! På riktigt. Tog längre tid att gå till parken vi sprang i än vad vår runda tog. Sämst. Puss!

2013-08-11 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0