ÖL OCH ORKIDÈ

Min jävla ögoninfektion vägrar ge sig och det bara kliar och kliar och jag ser suddigt och vattnigt och jag blir grinig. Men trots det har jag haft en ganska bra vecka. I tisdags såg jag Hästpojken på Göteborgskalaset, eller KULTURkalaset som det ju heter nu för tiden, och sen följde jag med Cornelia och hennes boyfriend och lite vänner till dom och drack öl i Vasa. Japp, ÖL. Inte cider. Eller cider också men öl OCKSÅ. Jag lär mig. Det är nästan gott nu. Och igår var jag med Elin, Sara och Ida, också på kalaset. Vi såg halva Moneybrother (alltså inte halva bandet utan halva spelningen) och sen gick vi och köpte fudge vid Gustav Adolfs torg. Sen skulle vi sett The Sounds men Ida och Elin var trötta och åkte hem, så jag och Sara gick till Kellys och drack öl (okej bara cider den här gången) och träffade några av Saras treeeeeviga vänner. Mycket fint. Idag trodde jag att jag hade tvättid. Elias ba JAG HAR ALLDELES SÄKERT BOKAT IDAG. Så går jag ner med asmycket tvätt och kollar tavlan med bokningar och så sitter vår plupp på den tionde? Är den sextonde idag om jag inte är helt ute och cyklar? Hur kan man boka så fel?!?! Suck.
OCH! Min orkidé blommar igen, för tredje gången! Och kolla så många pluppar som finns som också kommer bli vackra, underbara blommar! Alltså jag är fan en blomgud! *nöjd* *stolt*
 

Kommentarer
Postat av: belle

du är fin & din blomma är fin.

2013-08-17 @ 09:46:35
Postat av: Josefin

Puss!!!!!

2013-08-17 @ 12:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0