BILDINLÄGG 1

Var hemma hos Josse för typ tre veckor sen kanske... En månad?
Elskar den här bilden på Sara och Penny (och Josse i bakgrunden) <333
Vad gjorde vi ens den här helgen? Var det då vi gick till Haket och gnällde om att vi ville träffa Elin?
Jaja, kul var det i alla fall :)))
Sen blev det första advent. Och sen andra och sen tredje... OCH JULAFTON SNART JA!!
Var hemma hos Bea nån gång med. Mysigt som vanligt. Lengtar till jag ska vara Kottenvakt :)))
Åt asmycket mat på Andrum med Josse nån dag.
Sen i början av december firade vi Elin som fyllde 22!! Grattiz lillis!
Vi gick till Clooneys, jag blev för full, mådde dåligt, gick hem. Förstår ej vad det är med mig nu för tiden? Blir jätteofta för full och superbakis men jag dicker inte mer än jag gjort innan?? Börjar jag bli gammal? Hormoner? Nån förbanelse? Jobbigt i alla fall. Ska dricka superlite nästa gång och se om jag blir som vanligt då. Hähä. JAJA. Kul veckor. Puss
 

Kommentarer
Postat av: josefin

Jaa det var kvällen då vi firade att jag kommit in på min utbildning ja! tror det var då vi bara lipade om elin. HAHAHAHA bilden på penny sara och mig i bakgrunden. ORKAR INTE SÅ ROLIG. Hade varit fint att ses i helgen, även om alla är borta. PUSS

2013-12-18 @ 22:34:20
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0