BILDINLÄGG 2

Var på julfest hos Josse i helgen. SÅ SJUKT MYSIGT OCH KUL
Vi klädde gran, asså den blev ASFIN
Hade kak-och godisbord med lussebullar, pepparkakor, fudge, ischoklad, chokladask, skumtomtar, saffransgifflar ja ni ser ju!!
Jag och Elin framför den ståtliga granen. Min arm ser aslång och krokig ut men det är min hand också som liksom är platt så den gör så att det ser långt ut. Fattar ni?
Josse och Jennifer visade oss vad de lärt sig på sin kickboxning. Så duktiga och FARLIGA är dom nu.
Sen åkte vi hem till Jennifer och Filip och aaah, hade det BÄST. Lyssnade på så sjukt mycket bra musik, skreksjöng, skrattade allt var PERFEKT och ne kan inte riktigt förklara. Ni som var med vet, resten får undra.
Sen i söndasg spelade jag, Elias, Olof och Julia Heroquest och åt massa ost.
Och pizza.
I måndags julshoppade jag med Therese.
Och igår myste jag med Josse, Elin och Nadine på stan innan min träning.
 
Älskar den här månaden. Allt är bara så himla mysigt. Själva julafton är ganska trist men allt mys innan äger. Och mina vänner är bäst. Vill hinna träffa alla så mycket som möjligt innan alla åker hem och lämnar mig ensam över jul :( Kommer bli segt. Nu har jag slutat skolan också. Eller har typ 4 böcker att läsa över jul men behöver inte åka in till skolan något mer i alla fall. Nu ska jag slå in lite presenter. PUSS
 

Kommentarer
Postat av: josefin

ALLTSÅ ÄLSKAR DETTA INLÄGG SÅ MYCKET! vill bara läsa det om och om igen!!!!!! Vi måste ha sånt här julmys VARJE år!!!!!!!!!!!!! Så himla mysigt och varje gång jag tittar på granen blir jag så glad för den är så fin. HAHAHA älskar bilderna på mig och jennifer när vi slåss, sjukt farliga. dör. hahahahaha JA ALLTSÅ BÄSTA KVÄLLEN EVER? VI ÄR SÅ JÄVLA ROLIGA! så himla synd om alla som inte får hänga med oss. JAG VILL SES PÅ LÖRDAGKVÄLL ELLER SÖNDAG. Jag åker på måndag. MEN EFTER JULEN SKA VI SES HELA TIDEN OCH VÅÅÅÅÅREN KOMMER BLI SÅ FANTASTISK. NI ÄR BÄST. <4<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<<3<33

2013-12-18 @ 22:49:51
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0