KUL LIV

Märker att jag snabbt glömmer bort bloggy. Inte för att jag har världens mest händelserika, balla liv men ändå.. lite kul är det allt. Och det räcker tydligen för att bloggy ska bli lidande! Har lagom mycket i skolan. Nyss skrivit klart en hemtenta som jag jobbat på den här veckan och skickat in den. Blev nog helt ok skulle jag tro. Sen sist jag skrev här har jag klippt håret, köpt rymdleggings (som jag letat!! Och så fanns dom på H&M hela tiden), firat Sara som fyllt år genom fest och middag på restaurang, hängt med Bea, haft examination, äti massa god mat, tränat massa roliga pass. Har världens bästa gym och världens snyggaste instruktörer (hehehe) så är alltid så peppad på att gå dit. Var där idag och kom hem helt UPPRYMD och GLAD. Älskar det. Och imorgon ska jag på halloweenfest och vara vampyr. Men så köpte jag tänder som var asdåliga så skulle jag hitta nya tänder idag men såklart är alla slut. Helt utplockat. Kan man ens vara vampyr utan huggtänder?? Får väl se får väl se....
PUSS&HEJ
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

Åh vill med ha rymdleggings! så HIMLA fina. finns massor av fina med på ebay. hahahaha åh så kär du är i dina instruktörer. HAHAHA älskar bilderna <3 bästa. fasen att du inte hittar några tänder, men du kanske kan vara utan? eller? vet inte? jag måste fixa mitt bälte. VI SKA GÖRA PUMPALYKTOR HOS JENNIFER. PUSS SES SEN <3

2013-11-01 @ 10:08:58
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0