ETT SKOGSINLÄGG

Hej allihopa. Nu ska jag berätta om ett trevligt skogsäventyr jag och Bea var med om. Det hände i tisdags. Solen sken och vi möttes upp tidigt, tidigt vid tio. Vi hade bestämt oss för att testa på det vilda livet, ge oss ut på oupptäckt mark och överleva bäst vi kunde. Därför inledde vi med att handla matsäck. Kaffe, riskakor, choklad, naturgodis och frukt hade vi med oss. BRA grejor. Sedan promenerade vi med spänst i stegen in i Hisingsskogen. Borttsett från alla tusen joggare och barnvagnar kändes det lite som Narnia. Magiskt helt enkelt. Jag tog ungefär 200 bilder för att fånga denna magi men ni ska bara få se ett utvalt antal:
Bea innan vi kom in i skogen: se så spänd och förväntansfull!
Vinkvink från ett berg.
Bea klättrade skithögt och var så modig. Jag kände mig lite som en mamma: både orolig och stolt :')
På jakt efter det goda livet.
Jag var också modig. Klättrade upp på denna ASHÖGA stubbe.
Tittut! Carpade som tusan :))))
Lyckliga.
Matsäcken på ett soligt berg <3
 
Efter typ fem timmar letade vi oss ut ur skogen och in i verkligheten igen. Till tutande bilar och nedskräpade trottoarer. Det var en omställningen men vi hade i alla fall fått smaka på och känna oss i ett med naturen ett litet tag. Tack Bea för detta äventyr. Puss i pannan. <3

Kommentarer
Postat av: beabea

hahahhahah älskar dig så mycket!
Så härligt att vara i Narnia med dig, ett riktigt magiskt vildmarksäventyr.

2013-09-29 @ 09:50:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0