JUSSIPUSSI

En av mina bästa vänner, Josefin, har äntligen flyttat hit från Malmö och bor nu äntligen i samma stad som mig så att vi kan leka och mysa när vi vill och åhåhåh så glad jag är över det. I fredags var jag, Sara, Elin och Jennifer och hälsade på hemma hos henne och Jonatan. Dom har fått väääärldens finaste vindsvåning i Landala och jag är rätt så avis men mest bara glad för deras skull! Senare under kvällen gick vi till Jazzhuset och dansade.
 
Igår var jag superbakis och jag och Elias beställde thaimat och åt chips och godis hela dagen. Idag har jag färgat håret (blev bara liiiite ljusare) och imorgon börjar skolan igen. Då ska jag läsa specialpedagogik och jag är superpeppad. Är faktiskt superpeppad på hela den här hösten. Ska bara hänga med världens bästa vänner och plugga det jag verkligen brinner för. Blir inte bättre!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh det var en så fin kväll och det är bäst att bo i samma stad <3 hösten kommer äga så mycket!!!!! Är med så himla peppad. Sjukt peppad på träning med. Haha åh älskar bilden på sara och penny. Finast. Puss!!

2013-09-01 @ 19:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0