LITE APRIL

Bott väldigt mycket hemma hos Bea när hon vart bortrest den här månaden och passat Kotten :)))
Också vart en hel del hos Jennifer som flyttat till den finaste lägenheten mitt i Vasa!!
Gulletjejerna sydde lite kjolar en kväll, så duttia
Ätit god mat hos Elin <33
HAHA minsta huvudet på den här bilden. Bästa människorna <33333
Svartklubb någon helg.
Vegovision med Sara och Elin, åt GODASTE veganska chokladkakan mmmh.
HAHA sen försökte jag ta posiga bilder med Kotten nån dag, gick sådär.....
 
SÅ NU VET NI ALLT OVER AND OUT
 
 

Kommentarer
Postat av: bea

<3

2014-04-18 @ 09:55:01
Postat av: josefin

Hahahaha alltså seriösaste bilden när jag posar med hatten och HAHA på den bilden utanför svartklubben har jag typ blått hår? ÅÅH KOTTEN, SÅ SÖÖÖÖÖT! Vill ha kladdkaka nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. LÄNGTAR TILLS VI SES IKVÄÄÄÄÄLLLLL <3<3<3<3

2014-04-18 @ 10:39:36
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0