20FYRA

Hej bloggen. Jag har fyllt år, 24 närmare bestämt! Är så jävla vuxen nu, orkar inte. Men det är najs också, för nu måste alla ta mig på allvar. HAH! Så glöm inte det, när ni tycker jag är skojig eller gullig eller tramsig eller inte vet nåt om nåt. :( Jag är vuxen nu, så det så!! *gråter en skätt*
 
Hade en fin födelsedag i söndags med familjen här en stund. Jag bjöd på kaffe, dom bjöd på presenter!!!!! På kvällen åt jag och Elias thaimat och tårta och tittade på Battlestar Galactica som vi börjat följa nu. Olidligt spännande är det. Gillar ni sci-fi och rymden och kärlek och krig och spänning och sånt så se den.
 
Kvällen innan var mina bästisar här lite, vi åt tacos, målade naglarna, spelade uno, drack vin och helt plötsligt dansade Josse och Jennifer loss till Hanson och allt var bara så fint:
 
I måndags var jag hemma hos Bea som bjöd på födelsedagslunch som hon hade gjort till mig! Blev så glad, och det var så himla gott. Hon hade gjort egen ärtpesto som tog mig till HIMMELRIKET. Och sen fick jag finaste tygpåsen i present också :))))) TACK BEJBI!
 
Resten av veckan har jag bara skrivit på min hemtenta. Har gått himla segt men tror jag är klar snart. Ska lämnas in imorgon, och känner väl att detta kanske inte är det mest lysande jag skrivit. Men fan, den blir nog godkänd och mer än så orkar jag faktiskt inte bry mig nu. Får alltid så himla mycket annat VIKTIGT för mig när jag ska skriva tenta. Denna gången var jag bara tvungen att rensa massa papper, klippa ut massa fina bilder (vad ska jag ens med dom till??) och fixa till min lugg. Woooops, och så stod jag med typ halva håret (ej överdrift, har inte så mycket hår HAHA) i handen. Men det blev la ok ändå!
PUSS

Kommentarer
Postat av: josefin

ALLTSÅ HAHAHA HANSONBILDERNA <3 orkar inte så mycket inlevelse. bästa. DINA KLÄDER?! så HIMLA FINA?! vill med ha. orka att du är så snygg OCH GAMMAl. vi ses imrogon. PUSSSSSSS

2014-01-16 @ 20:25:03
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0