KOTTEN ÅKTE HEM SEN GICK JAG PÅ POPFEST

Igår blev Kotten hämtad av Bea. Fick fina presenter som tack. SÅ HIMLA SNÄLLT. Vin, glasunderlägg, örhängen och världens finaste lilla halsband (se bild). Blev så bortskämd!! Men nu saknar vi Kotten, hon blev nästan som en liten familjemedlem! Till och med Elias säger att det känns tomt, och han gillar inte ens katter så mycket. Jag tittar på bilder och saknar, gråter lite när ingen ser... nästan. Hon är så söööt ju.
 
JAJA.
 
Igår fyllde Josse 25 och firade med en riktig popfest med allt som hör till. Jag hade med mig silverstjärnor som alla skulle ha i ansiktet, vi körde popquiz (vårt lag kom på en stadig andraplats!) och sedan gick vi till Jazzhuset som hade popkväll. SKITBRA. Sjukt nöjd och glad var jag. Tyvärr missade vi sista bussen hem men det löste sig med svarttaxi. Vet att jag skriver det i typ varje inlägg men jag har världens bästa vänner verkligen.

Kommentarer
Postat av: elin

Så himla kul var det! JAG har världens bästa vänner! PUSSS

2014-01-06 @ 21:32:03
Postat av: josefin

GUD VAD MÅNGA FINA BILDER DU TOG. alltså DÖR på bilderna på dig! ORKAR INTE ATT DU ÄR SÅ JÄVLA SNYGG. BLIR TYP ARG, SOM MAN BLIR PÅ SMÅ SAKER, FAST PÅ ATT DU ÄR SÅ SNYGG. DÖÖÖÖÖR. ASFIN FEST!!! SÅ HIMLA ROLIGT!!!!!!!!!!!!!!!!! NI ÄR VÄRLDENS FINASTE BÄSTA VÄNNER I HELA VÄRLDEN. HAR PRECIS LAGT ÖVER MINA KORT OCH PENGAR I BATMANPLÅNKAN. FINAST. PUSS GOS <3

2014-01-07 @ 20:27:22
URL: http://vinfylla.blogspot.com
Postat av: bea

Men åh, Kotten saknar dig med. Du får komma hit snart och klappa och pussa på henne!

2014-01-11 @ 11:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0