21:56 EN SÖNDAGKVÄLL

Har precis ätit världens största tacomiddag. Är så mätt så jag dör. Det var gott men jag tänker gnälla ändå för hatar att vara såhär mätt. Hatar plockmat och buffé och sånt, då äter jag exakt alltid för mycket haha. No control. Eftersom jag aldrig skriver nåt vettigt här ändå tänkte jag mest slänga upp lite bilder ifrån den senaste tiden, som vanligt. Är väl mest för min egen skull så jag i framtiden ska kunna gå tillbaka och se och minnas alla ROLIGHETER jag haft för mig. Så behöver ju egentligen inte ursäkta hur tråkigt det kanske är för er. Men gör det lite ändå. JAJA!
 
Har hängt med min syster när hon piercade smiley och har träffat Bea som bjöd på gooood mat. Och Kotten som lekte med en liten kotte hahah dör så söt hon är. Har jag föresten sagt att Bea utmärkt mig till att vara Kottens gudmor? Det har hon i alla fall. BÄSTA. Jag har varit kattvakt åt Saras katter Basse och Simon också, och det var myyyyysigt. Jag har varit på Kentkväll på Saturn, druckit färgglada drinkar och dansat massor. Och jag har nästan gjort klart all min praktik, och haft min slutbedömning som blev godkänd!! Var så himla nervös men det gick bra. SÅ GLAD OCH STOLT. Nu måste jag fan börja söka jobb snart också. UUUH läskigt. Men jag kommer äga som förskollärare. Det tror i alla fall min bedömare och min handledare hehe. SKRYT JA.
 
För några helger sen var jag på spelkväll hos Emilia också. Det var kul även fast jag är den sämsta förloraren/vinnaren. Jag spelade Star Wars- spelet och bordshockey. Förlorade allt. Men var fan aaaaasnära på att vinna två matcher i bordshockey!! Stod 2-2 aslänge och så var det jättehetsigt och ena gången la hon jag mötte mål och den andra gången gjorde jag självmål??? Kan ni fatta hur mycket jag skrek? Så pinsamt.... Men tror inte jag gjorde bort mig ändå....
 
Jag och Josse och Sara och Jennifer och Elin hade "punkkväll för några helger sen också. Alltså haha. Trodde vi skämtade. Typ "ikväll lyssnar vi bara på punk och är dräggiga!!" Lät ju kul men ej serri?? Så kommer jag hem till Josse och så är dom så jävla punkiga hahahah. Och inte jag. Men ganska skönt att slippa behöva förklara för alla sedan när vi gick ut, varför man var helt punkig hahaahh.
 
Spelkvällen:
 
Och punkkvällen hahah TITTA SÅ FINA:
Coolaste jag känner <3
 
NU SÄGER JAG HEJDÅ OCH PUSS OCH KRAM

Kommentarer
Postat av: josefin

haahahahahaha vilka jävla bilder alltså. men punkkvällen <333333

2014-03-10 @ 13:29:11
URL: http://vinfylla.blogspot.com
Postat av: ellen

ååh jag önskar jag också hade såhär kul. och vad fina ni är på alla bilder

2014-03-11 @ 16:41:39
URL: http://freedomtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0