8 MARS

Igår var det den 8 mars, alltså internationella kvinnodagen. Vid halv två gick jag och mina friends med i demostrationen och skrek och var arga över alla orättvisor som 2014 FORTFARANDE draddar kvinnor runt om i världen. Det var finaste vårvädret och alla människor var så fina att man ändå blev så peppad och glad mitt i all arghet. På kvällen var tanken att vi skulle gått på 8:e mars- klubb antingen på Kontiki eller Stadsteatern men vi hade alldeles för roligt hemma hos Josse att vi kom iväg för sent och hamnade på Brygghuset istället haha. Kasst av oss men kändes värt då, eftersom klockan blivit så mycket. Hemma hos Josse hade vi tittat på mellofinalen, skrikit över hur dåligt allt var, och jag hade grävt fram en dinosaurie ur ett dinosauriekit som jag köpt tidigare under dagen. HUR KUL?? Sjukt kul! Man fick ett gipsblock och lite grävverktyg och sen ba fick man köra. Tog sjukt lång tid. Men det var det värt. Känslan när man började se den lilla dinon komma fram alltså.. <3 Drack för mycket kir och blev lite för full så idag har jag mått sådär men det var en asbra kväll så JAJA.
 
 

Kommentarer
Postat av: josefin

hahahha åh yohio <3 så fiiin och ja jävlar vad du och elin var fulla hahahaha. så HIMLA roligt. vill lägga upp filmerna på fb men antar att ni inte vill det hahahaha. men ska alltid titta på dom när jag är ledsen. PUSS

2014-03-10 @ 13:30:48
URL: http://vinfylla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0